Szukamy człowieka do zespołu!
Programme Manager
Osoba, która będzie z nami budować i zarządzać społecznością innowatorów w branzy nieruchomości.
founder board all small.jpg
Cześć człowieku! Czy to Ty?
  • Czy masz doświadczenie w branży nieruchomości,

  • masz dużo dobrej energii, jesteś pogodną, wesołą osobą,

  • umiesz słuchać rozmówcy i nie boisz się zadawać pytań,

  • umiesz ładnie mówić i świetnie pisać,

  • potrafisz angażować, organizować zespół, planować działania i egzekwować rezultaty,

  • dotrzymujesz słowa i terminów,

  • nie lubisz lipy i bylejakości,

  • chcesz pracować w małej, zwinnej organizacji (w zasadzie jesteśmy startupem!)

  • interesujesz się zmianami zachodzącymi na Świecie (masz wrodzoną ciekawość świata i ludzi) ?

Jakie doświadczenie musisz mieć?
  • ogólne rozumienie branży Real Estate, głównych graczy rynkowych oraz problematyki (mieszkaniówka. biurówka, retail, magazyny),

  • samodzielność w prowadzeniu projektów, np. w marketingu projektowym, konsultingu lub research’u,

  • super, jeżeli możesz wykazać się projektami (mogą być też niebiznesowe, np. sportowe), które udało się Tobie wymyślić i zrealizować od A do Z,

  • swobodnie budujesz prezentacje (gsuite lub powerpoint), umiesz tworzyć zestawienia w arkuszach kalkulacyjnych,

  • praktyczny, komunikatywny angielski w mowie i w piśmie, 

Na czym będzie polegać Twoja praca? 
  • Planowanie kalendarza fundacji oraz organizacja wydarzeń,

  • koordynacja relacji z fundatorami i partnerami Fundacji

  • stały kontakt ze społecznościami Proptech Foundation (eksperci, działy marketingu, etc)

  • nadzór i koordynacja nad umowami (spotkanie, podsumowanie), monitorowanie świadczeń wynikających z umów,

  • zaplanowanie zasobów, monitorowanie budżetów kosztowych,

  • koordynacja realizacji projektu z partnerami, podwykonawcami oraz naszą ekipą,

  • angażowanie do współpracy nowych fundatorów, partnerów i ekspertów - opcjonalnie prowadzenie spotkań, prezentowanie misji i działań Fundacji

Co proponujemy?
  • Pensję w przedziale 6000-9000 brutto w zależności od doświadczenia (umowa o pracę lub b2b)

  • premia 30% uzależniona od realnie postawionych celów biznesowych,

  • pracę ze społecznością, do której należą niezwykłe osobowości polskiego biznesu (c-level oraz eksperci),

  • samodzielne prowadzenie, tworzenie i prowadzenie programu, w którym uczestniczą kluczowe na rynku firmy technologiczne i Real Estate,

  • zagospodarowanie miejsca w zespole, który dobrze znosi szybkie tempo i sprytne zmiany strategii, jeśli potrzebne,

  • pełną samodzielność, ciągły feedback (w obie strony)

  • mnóstwo nauki i nowych doświadczeń związanych z konsultingiem, innowacjami Real Estate, przyszłością rozwiązań technologicznych,

  • biuro w najnowocześniejszym budynku w Warszawie, w społeczności innowatorów Cambridge Innovation Center, w Varso Place

Jak aplikować?

To bardzo proste!

Je​śli naprawdę to wszystko przeczytałaś/eś i chcesz nam o sobie opowiedzieć, poznać nas, spotkać się (lub złapać online) to prześlij nam wszystko co powinniśmy o Tobie wiedzieć na adres office@proptechfoundation.pl

- CV lub link do Twego konta LinkedIn

- napisz też dlaczego to właśnie Ty jesteś najlepszą kandydatką/kandydatem na to stanowisko (nie nazywajmy tego listem motywacyjnym, po prostu chcemy dobrze zrozumieć co Cię motywuje)

Przesyłając CV lub jakiekolwiek inne dane osobowe koniecznie dodaj klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Proptech Foundation to społeczność łącząca liderów dużych i średnich przedsiębiorstw, ekspertów rynku nieruchomości z dostawcami technologii, innowatorami, środowiskiem akademickim i przedstawicielami wiodących, polskich miast.

 

Tworzymy ekosystemy współpracy, przyspieszamy transformację cyfrową, tłumaczymy technologię na język biznesu, dzielimy się wiedzą. Jesteśmy niezależną, dynamiczną grupę pasjonatów współpracujących przy organizacji różnorodnych wydarzeń, badań, raportów oraz projektów wspierających rynek. W ciągu roku organizujemy wydarzenia online i onsite dla grup od 10 do 100 osób, jesteśmy aktywni w mediach społecznościowych, występujemy i współpracujemy na przeróżnych przedsięwzięciach branżowych.

 

Cenimy dobre projekty graficzne, dopracowane wizualnie aplikacje i minimalizm. Jesteśmy partnerami prężnych międzynarodowych organizacji. Przejrzyj nasz linkedin, aby zobaczyć co i w jaki sposób mówimy.